keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Ladulla rämpimistä ja viisurin poistoa


Sisäinen timmimpi minäni voitti eilen. Rämmin läpi muutaman kilometrin mittaisen hiihtolenkin, tahkeaa oli. Nanot eivät ole parhaimmillaan pakkasella. Pitäisi pakkaskelillä turvautua perinteisiin. Mutta kävin silti, hiki tuli ja sain raitista ilmaa.  Että olin tyytyväinen itseeni. Ja lähestulkoon näin itseni jo hoikempanakin, kunnes kävin vaa'alla ja tajusin, että olen lihonut kolme kiloa. Että kyllä niitä hiihtolenkkejä saa tehdäkin.

Tänään menetin hampaan. Sitä ei saanut hammaskeiju, vaan lääkärisetä. Ja töitä tekikin, että sen sai. Että se oli kamalaa. Ensimmäinen viisuri lähti lähes vastaan panematta, tämä taisteli kaikin juurin vastaan. No, rakas ystäväni soseutin ja minä, me pärjäämme kyllä.

2 kommenttia:

  1. mä kanssa olen vähän kuntoillut, ja sit huolellisesti nollanut jääkaapilla kaikki mahdollisesti saavutetut edut. huoh. elämää ;)

    VastaaPoista

Jätäthän viestin käynnistäsi, teet minut hyvin iloiseksi! :)